И утрото настъпва с тишината. Безмълвна любовта скърби. И слушам полъха на стенещия вятър,когато ме целунеш ти. А думите в слово се преплитат на душите,нашите тела и там някъде във Вселената отлитат... зажаднели в копнеж по любовта. И пак в стремеж да се докоснат от несбъднати мечти-душите,наши пак ще се докоснат,но със зората на първите лъчи.

Глътка поезия

  • ***

    Code Name: Lilith

  • ***

    И още ...

    Пред тази ласка съм безпомощен.

    Гласа ти вибрира в клетките ми като песен на река.

    Ловувам нощем прилепи и болка, изтръгвам цветовете на съня...

    Other things ...

    Free Guestbook
    My Guestbook
    <$Forget Me Not ...$>
    Ти вече излезе...











    damn it: 

    Ти вече излезе...
    И предлагам
    да не се връщаш.
    Не и в моя филм
    и не във същата роля.
    Не искам някой ден
    нажалени очи да обръщаш...
    И не на теб, на Господ,
    сега ще се помоля

    да изтрие черновите ми,
    в които пише твоето име,
    да затвори вратата,
    ако нямам сили за това.
    Студено е в мен,
    а все още не е зима.
    Този студ май
    се наричаше
    простичко - празнота.

    Не чакам аплаузи.
    Но и за шамари
    буза не давам.
    Ризата ми бяла
    ще си я нося сама.
    След грешни мисли
    само утайка остава.
    Раздадеш ли себе си,
    ще те изкълве нощта.

    И точно в Този ден
    (за теб най-специалния)
    вземам си шапката,
    чака ме градът.
    Лунапаркът пристигна,
    с въртележки и клоуни.
    Разстрелях мечтите си
    на стрелбището.
    Там висят.

    DARZALAS:

    А мен ме улучи в сърцето,
    ма това е тема на друг разговор.
    Да не се връщам казваш.Заето!
    С твоя Бог влезнах във заговор
    и вместо да си играеш да триеш
    ела и просто ме прегърни,
    не след дълго сама ще откриеш,
    че мечтите ти са по-живи от преди.
    А че сме специалисти в нараняването
    не отричам-виновна е глупостта,
    но нали знаеш -гаден навик е бягането
    Ама не можем избяга от любовта.

    Етикети: , , ,

    0 Comments:

    Публикуване на коментар

    << Home