И утрото настъпва с тишината. Безмълвна любовта скърби. И слушам полъха на стенещия вятър,когато ме целунеш ти. А думите в слово се преплитат на душите,нашите тела и там някъде във Вселената отлитат... зажаднели в копнеж по любовта. И пак в стремеж да се докоснат от несбъднати мечти-душите,наши пак ще се докоснат,но със зората на първите лъчи.

Глътка поезия

  • ***

    Code Name: Lilith

  • ***

    И още ...

    Пред тази ласка съм безпомощен.

    Гласа ти вибрира в клетките ми като песен на река.

    Ловувам нощем прилепи и болка, изтръгвам цветовете на съня...

    Other things ...

    Free Guestbook
    My Guestbook
    <$Forget Me Not ...$>
    Отвъд времето









    DARZALAS:
    Навън е черна нощ,
    по-черна от душите ни.
    Аз искам да съм лош,
    но не със теб,а с`себе си.
    Сърцето ми крещи,
    че късно е за връщане,
    в ръце го ти държиш,
    а нежно аз прегръщам те.

    damn it:
    Мечтата ми
    дали е пеперуда,
    та пърха тъй
    по раменете сведени?
    Ухаеш на дъжда...
    Аз май съм груба,
    но да призная тази тръпка?!
    В мен е ледено.
    Сърцето ти е от кристал,
    кристално цвете.
    Страхувам се дали
    достатъчно съм нежна.
    Ако го счупя,
    ще прокълнат ветровете
    душата ми
    на вечна зима снежна.

    DARZALAS:
    Как караш всеки път
    кръвта така да кипва,
    да мразя като луд,
    че като пале припвам
    по твоите следи
    и в груб език обличам се,
    случайно...да не би..
    да кажа,че обичам те.
    Кристално ми сърцето,
    на цвете ти приличало..
    Страхуваш се...Дали?
    Туй чувство е отричано
    от много преди нас...
    Ех колко много драми,
    а ти за зими снежни
    говориш, драга Дамн ит.

    damn it:

    Дарзалас, бог 
    от бездната излязъл,
    където бродят
    привиденията хладни
    на мъртвите души...
    Аз как да вляза
    в сърцето ти
    като пчелица жадна?
    В очите ти искрят
    две чаши вино
    и съм пияна
    още глътка неотпила.
    С теб вечността
    като секунда кратка мина
    и да съм груба,
    май че нямам вече сила.

    DARZALAS:

    Ами недей тогава,
    смисъл знаеш няма.
    Зад грубостта се крие
    див вулкан от страст,
    ма да ти кажа честно
    аз отдавна зная,
    че нещо ей такова
    става с нас.
    И все едно ми е,
    дали си груба или нежна,
    и без това на двама ни личи
    че сме пореден случай безнадежден.
    Не го отричай!Прегърни ме и мълчи!

    damn it:

    Прегръщам те. Забравих всички думи.
    За първи път ей тъй ще замълча.
    А тръпката гореща помежду ни
    по вени стига чак до мисълта,
    да пламне в огън тленното изгарящ,
    да слее две души на ешафод...,
    дали те помни моята от време старо
    или Съдбата пак направи грешен ход?

    Етикети: ,

    0 Comments:

    Публикуване на коментар

    << Home